Dzienny Środowiskowy Dom Samopomocy

Dnia 17 września 2009 roku wraz z naszymi rodzinami i przyjaciółmi pojechaliśmy na wycieczkę szlakiem Papieża Jana Pawła II. W planie naszej wycieczki znalazły się trzy miejscowości: Wadowice, Kalwaria Zebrzydowska i Lanckorona.
Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy od zwiedzania kościoła i klasztoru ojców Bernardynów w Kalwarii Zebrzydowskiej. Mieliśmy też okazję zobaczyć makietę prezentującą w całej okazałości Golgotę Kalwaryjską.
Następnie udaliśmy się do Lanckorony, by zobaczyć drewnianą, urokliwą zabudowę miasteczka. Później zjedliśmy pyszny obiad, po którym nabraliśmy sił do dalszego zwiedzania.
W Wadowicach zwiedziliśmy Dom rodzinny Ojca Świętego oraz Papieską Bazylikę Ofiarowania N.M.P – miejsce, gdzie nasz Papież został ochrzczony. Od naszego pana przewodnika, oprócz wielu cennych informacji dowiedzieliśmy się również, skąd u Papieża ten tajemniczy uśmiech, kiedy mówił o tym, jak po maturze chodzili na kremówki. My również mogliśmy poznać ich smak. Po słodkim poczęstunku przyszedł czas na powrót do domu. Pełni wrażeń udaliśmy się do naszego autokaru. W drodze powrotnej nie pozwoliliśmy jednak nikomu zasnąć – wspólnie śpiewaliśmy i wymienialiśmy wrażenia. To był niezapomniany dzień.